października 12, 2017

NOWOŚCI W KOSMETYCZCE - WRZESIEŃ 2017.

Wrzesień obfitował w zakupy kosmetyczne głównie, jeśli chodzi o kolorówkę i maseczki. Poszalałam w Sephorze i na Jolse.com. Patrzcie, o jakie ciekawe produkty poszerzyła się moja kosmetyczka w tym miesiącu.


WRZEŚNIOWE ZAKUPY Z SEPHORY 
We wrześniu sporo poszalałam w internetowej Sephorze. Zbankrutuję przez tą drogerię. 
Co kupiłam?:
- nowy, marmurkowy Beauty Blender, 
- niesamowitą paletkę cieni od Huda Beauty Desert Dusk, 
- żel do mycia rąk z jednorożcowej edycji od Mercy Handy, 
- zestaw miniatur do brwi od marki Benefit, 
- pomadka w płynie o odcieniu Lolita i czarny eyeliner Tatoo od Kat von D.


Secriss Pure Nature Mask Pack.
Zestaw maseczek, które często można nabyć na Jolse.com w specjalnej cenie.
Dostępne 10 rodzajów: aloes, perła, granat, kolagen, oliwka, ziemniak, komórki macierzyste, miód, drzewo herbaciane oraz żeń-szeń. 
Za całość zapłaciłam około 10 $.


Kolejne maseczki w płachcie prost z jolse.com od marki Haruharu nadal dostępne w specjalnej cenie $6,99 (już z przesyłką).
Rodzaje maseczek: liftingująca, witalna, odświeżająca oraz nawilżająca.
Tak jak większość masksheet w mojej kolekcji, te również są zapakowane w ładne opakowania.


EPONA Korean Cosmetics Blackhead Remover Peel Off Natural Charcoal Mask for Acne
Maseczka typu peel off, która ma za zadanie usunąć nasze zaskórniki marki Epona, którą otrzymałam od  skelpu internetowego JOLSE do recenzji. Zaczynam intensywne testy. Recenzji spodziewajcie się pod koniec października. 


Nowości od Koreadepart. Dorwałam w swoje łapki maseczki z limitowanej edycji We Bare Bears od Missha oraz płyn micelarny z kolekcji Disneya od The Saem.


Prezent urodzinowy od @Jednafiga z portalu DressCloud. Mnóstwo ciekawych próbek oraz urocze nalepki z flamingami. Dodatkowo urocza kartka z życzeniami. 


Patrzcie jakie nowości na jesień przygotowały dla nas Drogerie Natura. Piękne paletki oraz matowe pojedyncze cienie od My Secret. Idealnie nadają się do stworzenia jesiennego makijażu. Uwielbiam ich pigmentację oraz dobór kolorów w zestawach.
Jak Wam się podobają?


Taka cudowną, urodzinową paczuszkę dostałam od @LoveAne.
Oprócz cudownej laurki, która bardzo przypadła mi do gustu zawartość przesyłki to: Bania Agafii, Maska do twarzy oczyszczająca, Joanna, Peeling myjący do ciała z czarną porzeczką, Ziaja, Maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą oraz dużo próbek.


Kolejna paczuszka urodzinowa od Nataliette z portalu DressCloud.
Przecudownie zapakowana, a zawartość cudowna.
- Maseczka w płachcie nieznanej mi do tej pory marki Hanhuo,
-gadżety Kawaii.


Nowość w mojej kosmetyczce, czyli zestaw kosmetyków marki Balea z serii Born to be lazy, czyli żel pod prysznic, balsam do ciała oraz pomadka ochronna do ust.
Świetny design oraz przepiękny zapach. Jak zwykle Balea nie zawiodła.
Zakupione na allegro.pl.


Moje zakupy w Drogerii Pigment:
- Cosnature naturalna pianka oczyszczająca 3w1 z cytryną i melisą,
- Mydlarnia Cztery Szpaki Mus do ciała (masło do ciała) – Konopie i Pomarańcza,
- Mydlarnia Cztery Szpaki Hydrolat z róży damasceńskiej (woda kwiatowa),
- Mydlarnia Cztery Szpaki Peeling do ciała (scrub do ciała) Róża i Baobab.


Ebay'owe zdobycze od marki Tony Moly, czyli kolejny żel do mycia twarzy z Pokemonowej edycji oraz ostatni członek mojej rodziny ośmiorniczek. 

Dokładne nazwy kosmetyków:
TONYMOLY Tako Pore Blackhead Scrub Stick 
TONYMOLY Pokemon Foam Cleanser 150ml - KKOBUGI (Hydrating)


Nowości do pielęgnacji oraz koloryzacji brwi od Laboratorium Kosmetyczne Joanna już u mnie. Serum zagęszczające brwi MultiLashes oraz henna w dwóch kolorach, czyli ciemny brąz oraz grafit. Dawno nie farbowałam sobie brwi, więc chętnie spróbuję.


Na koniec wisienka na torcie, czyli paleta cieni od PUR Cosmetics z edycji Trolls. Spodziewajcie się recenzji na dniach.

Jak się Wam podobają moje nowości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © Lifestyle by Ladyflower , Blogger