17:44:00

Nowość: Laura Mercier Contouring Palette.


Informacja prasowa:

Konturowanie twarzy to profesjonalna technika makijażowa stosowana często podczas sesji zdjęciowych. Polega na rzeźbieniu idealnych rysów twarzy dzięki umiejętnej grze światłem i cieniem.



Laura Mercier opierając się na swoim doświadczeniu stworzyła uniwersalną paletę kosmetyków do konturowania twarzy, przy pomocy której każda kobieta uzyska wymarzony efekt. Niezwykła, kremowa formuła zapewnia łatwą aplikację i bardzo naturalny makijaż.

PALETA ZAWIERA:
  • 3 matowe odcienie do przyciemniania
  • 2 rozświetlacze w jaśniejszym i ciemniejszym odcieniu, które odbijają światło

GŁÓWNE SKŁADNIKI:
  • olejek jojoba – reguluje wydzielanie sebum oraz nadaje kremową konsystencję
  • perłowe pigmenty – zapewniają efekt lustrzanego rozświetlenia skóry
  • kopolimer – zapobiega tworzeniu się smug oraz ułatwia mieszanie kosmetyku po aplikacji


CENA DETALICZNA: 275 zł

https://pl.pinterest.com/
Konturujecie swoją twarz?

17 komentarzy:

  1. Lubię czasem wykonturować twarz! :)
    Paleta świetnie się prezentuje ale cena naprawdę jest masakryczna... :d

    http://byanezja.blogspot.ie/#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem konturuje, ale delikatnie.

      Usuń
  2. Pierwszy raz widze te paletę na oczy. Ciekawa jestem jej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ocieplać twarz bronzerem, raczej nie nazwałabym tego konturowaniem ;) Jednak dopiero się uczę i wprawiam i stale zdarza mi się zrobić plamę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu zaczęłam się konturować, ciągle się szkolę w tym fachu :) A niedawno zakupiłam kółeczko do konturowania na mokro od KOBO, jest świetne!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Kobo ten kultowy już ich bronzer prasowany i jest super. Szkoda, że już się kończy.

      Usuń
  5. Na zdjęciu kolory wyglądają na bardzo ciemne. Mam kultowy podkład do twarzy tej marki, z którego jesrem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyglądają swatche:

      https://mylucitedreams.files.wordpress.com/2015/01/laura-mercier-contour-palette-swatches.jpg

      Usuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować coś od Laury Mercier, jej kosmetyki kuszą mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kuszą, ale ceny mają niebotyczne. Ja bym chciała jakiś błyszczyk wypróbować.

      Usuń
  7. dziś ją dotykałam i wielkie love, choć najciemniejszy kolor jest zdecydowanie za ciemny i nie będzie używany - reszta jest świetna! Paletka warta uwagi, pojemność też przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że w stosunku jakość do ceny się sprawdzi?

      Usuń
    2. Sprawdzę to. Będzie u mnie w następnym tygodniu. Na razie podoba mi się kremowa konsystencja - produkt świetnie się rozprowadza i rozciera :)

      Usuń
  8. fajna ta paleta !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie konturuję twarzy, ale paletka podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © 2016 Lifestyle by Ladyflower. , Blogger