kwietnia 11, 2014

Recenzja: Nivea masełko do ust malinowe.

Nivea masełko do ust malina.

Tego produktu chyba żadnej z Was nie muszę przedstawiać. Firma nivea gości na rynku już od lat i ma rzeszę swoich zwolenników dzięki uniwersalnemu kremowi, który jest używany przez Polaków od pokoleń. Jednak nie o nim chciałabym dziś mówić, a o ciekawym masełku do ust. Mój wybór padł na malinową wersję, ponieważ jej zapach przypadł mi najbardziej do gustu. Zapach przypomina mi nieco malinowy budyń. Mało jest moim zdaniem kosmetyków malinowych, które swym zapachem nie przypominają laboratorium chemicznego czego po prostu nie znoszę. To mazidełko do ust towarzyszy mi już od kilku miesięcy i jest bardzo wydajne. Odpowiedni nawilża usta, a jego zapach będzie nam towarzyszył podczas całego czasu noszenia na ustach. Jedną z wad jest opakowanie, na którym już udało mi się złamać paznokieć. Może miałam jakiś wybrakowany egzemplarz… Nie mam pojęcia.  Drugą i natomiast zasadniczą niedogodnością jest niemożność używania tego zawsze w sposób higieniczny. Nakładanie palcami, na których jak wiemy często gromadzimy ogrom zarazków i bakterii nie zawsze należy do rzeczy sterylnych. Dlatego podczas dłuższego pobytu na mieście chętnie sięgam po balsamy lub błyszczyki w sztyfcie lub z aplikatorem. Jednak mimo tych wad to dobra odskocznia od tradycyjnych masełek do ust, które często są bezzapachowe i moim zdaniem bezpłciowe.



Przypominam, że mamy aż 4 różnie rodzaje. Jaki wariant masełka byście wybrały? A może już macie go w swojej torebce lub kosmetyczce i jesteście w stanie dorzucić coś do mojej recenzji?


Źródło zdjęć: tumblr.

6 komentarzy:

  1. Ja mam malinowe i używam je każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam karmelowy, ale nie podoba mi się zapach, więc leży w szufladzie.. pewnie przy okazji porządków wyląduje w koszu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam malinowe i vaniliowe, są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam malinowe i stwierdzam,że po balsamie Tisane ten jest równie fajny! Dodatkowo lekko rozjaśnia mi usta co daje mu kolejny plus i zapach mmm

    OdpowiedzUsuń
  5. ile masełek :D nie miałam żadnego,ale wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam malinowe. :) Świetnie pachnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © Lifestyle by Ladyflower , Blogger