02:03:00

Zakupy: Mój pierwszy wosk + kominek.


Wczoraj odwiedziłam Starą Mydlarnię w Krakowie. uwielbiam ten sklep, bo Panie są przemiłe i zawsze dobrze doradzą. Udałam się tam w celu nabycia wszechobecnych wosków Yanklee Candle i mój wybór padł na zapach Home sweet home. Dodatkowo kupiłam przesłodki kominek w kropeczki, a na koniec dostałam 10 % rabatu na kolejne zakupy. Łiiii ^^


Co do zapachu to Home sweet home pachnie dość mocno cynamonem. Mój TŻ stwierdził, że pachnie jakby w domu piekły się pierniczki na święta. Szkoda, że człowiek tak szybko przyzwyczaja sie do zapachu przy którym przebywa bo mogłabym wdychać ten zapach w nieskończoność.

A jakie zapachy Wy lubicie??

14 komentarzy:

  1. Ja ciągle jeszcze nie kupiłam kominka;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może teraz i ja skuszę się na te woski. :) Taki szał ciał teraz... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Home sweet home jest naprawdę spoko, też przepadam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byś chciała to w Krakowie jest sklep stacjonarny YC na Miodowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś z Krakowa?? Bardzo dziękuję za informację :)

      Usuń
  5. koniecznie pokaz jak wygląda cały kominek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaże :) Jutro się postaram :)

      Usuń
    2. uroczy ;) takiego jeszcze nie widziałam ;)

      Usuń
  6. Mi niestety nie po drodze z tym woskiem :c szkoda... mam nadzieję, że przy najbliższej okazji na trafię na te cuuda! Kuszą niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupuję yc na miodowej w zapach domu, sparkling cinnamon jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za podpowiedź ;) myślałam, że w Krakowie nie można nigdzie stacjonarnie dostać yc. Jutro wybieram się pobuszować po zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znalazłam je zupełnie przypadkiem.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © 2016 Lifestyle by Ladyflower. , Blogger