kwietnia 20, 2012

Wibo Trend Edition Be Neutral - swatche i recenzja.

Ze względu na to, że lakiery nie posiadają nazw będę posługiwała się numerami:

Numer 1


Pastelowy, jasny błękit. Kolor, którego byłam najbardziej ciekawa z tej mini kolekcji i nie zawiódł mnie. Na paznokciach prezentuje się jeszcze ładniej niż w buteleczce. Kremowe wykończenie plus kolor myślę, że jak na wiosnę to bardzo dobra propozycja.

Numer 2


Ten lakier był chyba największym zaskoczeniem, bo myślałam, że wszystkie lakiery są idealnymi kremami, a ten podczas malowania spłatał mi psikusa i oto możemy zobaczyć w nim małe, brązowe drobinki. Kolor określiłabym jako kamelowy. Jeżeli któraś z Was ma lepszą nazwę piszcie w komentarzach :)

Numer 3


Idealny, kremowy brąz. Lubię go w takim wydaniu na paznokciach i nie tylko. Jesienią szukałam takiego koloru, ale po kilku próbach się poddałam. Chciałam - mam tyle, że w wersji wiosennej. Ale chyba lepiej późno niż wcale.

Numer 4



Na koniec blady szaraczek. Na paznokciach wydaje się nieco jaśniejszy niż w butelce, ale moim skromnym zdaniem to działa jeszcze bardziej na jego plus. Kilka szaraków w kolekcji mam, ale takiego jeszcze nie.

Na powyższych zdjęciach widać 3 warstwy lakierów. Niestety takie kolory są dość trudne do perfekcyjnego nałożenia na paznokcie i zwykle tyle warstw jest konieczne, ale na szczęście lakiery nie schną długo. Pędzelki bardzo wygodne i aplikacja należy do prostych. Zdjęcia wykonywane w świetle słonecznym. Dla fanek stonowanych paznokci ta kolekcja to istne cudo.

Jak Wam podoba się kolekcja? 
Jeszcze dziś bądź jutro konkurs, w którym do wygrania będzie ten zestaw NOWYCH lakierów Wibo. Możecie w komentarzach pisać propozycje tematu konkursu. :)

33 komentarze:

  1. ładne kolory :)
    a temat konkursu? hmm
    coś letniego ;) 'podróż dookoła świata' (?) bardzo uniwersalne ;)
    bo 'wiosenne manicure' itp za często się ostatnio pojawiało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,3 i 4 sa piękne ;)) trzeba się wybrać do Rossmana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej wpadł w oko numer 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się nr 2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te lakiery są cudowne!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jasnego toffi najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe kolory lakierów i oczywiście rewelacyjne naturalki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki - moim faworytem jest kolor 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :)
    Bardzo fajnie wykonałaś ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A w Białymstoku nie ma jeszcze :(;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. :)
    Temat konkursowy? Hm... Może paznokcie egzotyczne? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mi się podobają. Będę musiała się wybrać w przyszłym tygodniu do Rossmanna, mam nadzieję że u mnie w mieście już są.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie potrafię wybrać najładniejszego :D wszystkie są cudowne!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh podobają mi się wszystkie 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niebieski najlepszy :) Taki właśnie mam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta niebieskość bardzo przypadła mi do gustu i nabrałam na nią ochoty, chociaż wolę mocniejsze akcenty na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba ta kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  19. narobiłaś mi niezłej ochoty na te śliczności :)
    blady szaraczek skradł moje serce, jeśli nie ochłonę przez weekend w poniedziałek ruszam na poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like number 4.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł na konkurs:
    wykonanie na paznokciach czegoś wiosennego lub rozgwieżdżone niebo :). Gdzie można kupić takie lakiery? Czy są w rossmannie/naturze?

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są! uwielbiam lakiery wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © Lifestyle by Ladyflower , Blogger