kwietnia 16, 2012

Mollon - Whitening Base.






Mollon - Whitening Base

Miałam przyjemność testować wybielający preparat marki Mollon. Produkt ten jest zamknięty w kartonowym opakowaniu. W środku znajduję z się ulotka z informacją na temat jeszcze innych preparatów. Do zestawu jest dołączony mały, różowy pilniczek. Buteleczka została wykonana z tworzywa, które nie wyślizguję się z rąk, a przy tym ładnie prezentuje. Pędzelek jest bardzo wygodny i ładnie, równomiernie się nim maluję. Zawsze pod lakiery stosuję specjalne preparaty (bazy, odżywki itp.), dlatego rzadko się zdarza, że mam przebarwioną płytkę, chyba, że jest to wyjątkowo ciemny lakier. Dlatego, nie wiem, czy preparat poradzi sobie z bardzo żółtą płytką paznokcia. Specyfiku możemy nałożyć jedną lub dwie warstwy. Ja nałożyłam dwie, bo chciałam uzyskać mocniejszy biały efekt. Bardzo szybko schnął i jak już wspominałam aplikował się bardzo przyjemnie preparat posiada zapach podobny do lakierów do paznokci. Po zmyciu preparatu moje paznokcie wyglądały zdrowiej i miały troszkę inny, jakby wyrównany koloryt, ale efekt nie był długotrwały, więc trzeba ten zabieg powtarzać. Paznokcie stały się trochę mocniejsze, odbudowane. Podsumowując polecam preparat, choć nie wiem czy tak do końca poradzi sobie z bardzo żółtymi paznokciami. Natomiast na pewno wyrówna koloryt i sprawi, że nasze paznokcie będą wydawały się zdrowsze oraz staną się silniejsze.

Koszt takiego preparatu to ok. 12/13 zł. W buteleczce jest go 10 ml.

Produkt został mi wysłany do recenzji przez: www.uroda.com

Używacie produktów tego typu?

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © Lifestyle by Ladyflower , Blogger