lutego 15, 2012

Jogurt do ciała z rokitnikiem BIO2YOU.


Pierwszy kosmetyk, który mam przyjemność testować dzięki portalowi uroda.com . Moje recenzję będziecie mogły czytać również na stornie portalu w zakładce Testujemy.

Opis producenta:

Ten wspaniały kosmetyk organiczny koi i rewitalizuje ciało, pozostawiając skórę zdrową, wygładzoną i miękką. Zawiera naturalne, zmiękczające skórę proteiny jogurtowe, znane od czasów starożytnych ze swoich uzdrawiających właściwości.
Ten ultra-łagodzący krem, dzięki bogatej kompozycji swoich składników, łatwo się wchłania i zapewnia stałe nawilżenie wszystkim typom skóry.


- Organiczny olej ze słodkich migdałów zmiękcza i satynowo wygładza skórę
- Organiczny olej z nasion słonecznika ma działanie przeciwzapalne, głęboko nawilża, a także wspaniale zmiękcza i wygładza skórę
- Cenny olej z rokitnika, pochodzący z certyfikowanych upraw organicznych, wspomaga mikrokrążenie, działa przeciw starzeniu się skóry, idealnie regeneruje ją i nawilża, chroniąc jednocześnie przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Działa leczniczo i skutecznie łagodzi skutki podrażnienień i oparzeń słonecznych.
- Organiczne masło shea długotrwale wygładza, zmiękcza i wzmacnia skórę oraz głęboko nawilża i odżywia skórę suchą i przesuszoną w wyniku warunków środowiskowych
- Naturalne proteiny jogurtowe, znane od czasów starożytnych ze swoich uzdrawiających właściwości, doskonale zmiękczają, nawilżają i wygładzają skórę, nawet w miejscach problematycznych, takich jak łokcie i kolana. Mają też głębokie działanie regeneracyjne, odżywcze i wzmacniające i poprawiają elastyczność skóry. Chronią przed przesuszeniem i podrażnieniami.
- Witamina E regeneruje i utrzymuje młody wygląd skóry
- Organiczna woda rozmarynowa przyjemnie wygładza skórę i ma miły zapach. Jej stymulujące właściwości wspomagają prawidłowe ukrwienie skóry






Jogurt do ciała zdecydowanie zawdzięcza swą nazwę konsystencji, która jest dość gęsta. Nie utrudnia to jednak wchłaniania się produktu. Wystarczy niewielka ilość produktu, by na prawdę dobrze nawilżyć swoją skórę. Balsam widocznie odżywił mój naskórek jednak w bardziej suchych partiach jak np. moje łokcie musiałam sięgnąć po mocniejszy specyfik. Balsam byłby bardzo dobry dla mnie gdyby nie jego dość intensywny, specyficzny zapach, który szczerze mówiąc bardzo mi nie odpowiada. Opakowanie dość praktyczne. Za 100 ml musimy niestety zapłacić ok. 70 zł. Dla osób, którym zapach nie będzie przeszkadzał to dobrze wydane pieniądze.

Co sądzicie o produkcie?? Używałyście produktów tej firmy?

9 komentarzy:

  1. Zdecydowanie chciałabym ten produkt przetestować

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie potrafię go opisać. Innym testerką przypomina zboże. Mi się osobiście wydaję, że taki specyficzny zapach ma właśnie ten rokitnik.

      Usuń
  3. ahhh ekstrakt z rumianku , co za relaks :D Uwielbiam rumianek i do herbaty i w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, nie nie używałam go.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ale fajnie się prezentuje :) tylko ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jogurt do ciała? pierwszy raz się z takim określeniem spotykam :O

    OdpowiedzUsuń
  7. za taką cenę raczej nie kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jogurt do ciała? Nie spotkałam się z tym jeszcze;) I raczej nie po drodze mi będzie z kosmetykiem za taką cenę:P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentowanie postów.
Komentarze obraźliwe będą od razu usuwane.
Jeśli zadałaś pytanie sprawdź odpowiedź pod postem pod którym je zadałaś :)

Copyright © Lifestyle by Ladyflower , Blogger